Posted by: Chick on Bike | 3. junij, 2011

Testna vožnja BMW K 1600 GT

Dan D – sreda, 1.6. 2011. V mojih mislih pa samo eno: BMW K 1600 GT.

Hitro iz službe in ob 13h že sedim na motorčku na poti proti Ljubljani. Vreme več kot odlično, zato pustim dežni kombinezon doma (kar je bila pozneje velika napaka ). V Ljubljani že zagledam približujoče se temne oblake. Ni panike, so še daleč, ujeli me bodo, ko bom šla nazaj domov. Še malo in sem že v Grosupljah pri Avtovalu d.o.o..

Miha M. Avtoval d.o.o.Od daleč zagledam prijaznega g. Miha Miheliča, ki mi pripravlja motor. Najprej mi lepo razloži, kje je kaj. Ko mi začne razlagati o dodatnih opcijskih nastavitvah motorja, ga prosim, da mi prilagodi motor za čisto normalno vožnjo. Check, Check, vse OK in že se odpeljem.

Leto dni nazaj, ko sem naredila izpit za motor, sem se takoj usedla na BMW-ja R 1150 R. Nikoli prej nisem vozila kakšnega drugega motorja in priznam (ja, lahko se pošteno nasmejite), da motorje bolj ločim po barvah… »Danes sem pa videla enega modrega.« .

Najprej, ko sem se zapeljala z novim 6-valjnikom, je bil malo čuden občutek, nekaj čisto novega zame, da se obrača samo krmilo, »maska« pa je bila pri miru. Dobro, da je bil nekaj dni nazaj pri meni na obisku kolega s svojim BMW R 1200 RT, da sem videla, da to dejansko obstaja. Če ste od smeha že pod mizo, se lahko sedaj poberete nazaj na stol . Vem, tako kot sem se jaz na začetku, se tudi vi sedaj že gotovo sprašujete, kakšnim voznikom sploh zaupajo svoja testna vozila.

Ampak naj vas presenetim. Po nekaj 100 metrih vožnje vidiš, da sediš na tehnološko dovršenemu motorju, ki te praktično pelje sam. Vse tako usklajeno. Zelo tih, v primerjavi z mojim boksarjem. Teža motorja je čisto drugače razporejena in pri majhnih brzinah res zelo vodljiv. Menjava prestav je prava poezija.

Najprej zavijem v center, da se malo navadim motorja, nato pa na avtocesto. Pospeški so res fantastični. Vožnja sanjska. Več kot dobrodošel nastavljiv ščitnik za veter, katerega testiram v vseh mogočih položajih. RES moraš gledati na števec, da vidiš dejansko hitrost, ker ne moreš verjeti, da je vožnja lahko tako udobna… Nič ne piha, nič ne trese, nič ne ropota ,… in potem se zaveš, da imaš svoj motor skoraj iz »kamene dobe« .

Če že testiram motor, se spodobi, da ga testiram tudi v dežju – pred zadnjim tunelom iz Grosupelj proti LJ še sonček – za tunelom pa me pričaka prava ploha, dežja kar ga je moglo padati. Dobro, da sem v avtošoli skoraj večino ur prevozila po dežju, tako da me niti ne moti, če kaj pada, ampak previdnost je bila pa toliko večja. Seveda ne moreš spregledati pogledov ostalih udeležencev v prometu, ki se očitno več kot sprašujejo » Le kaj dela v takem vremenu na motorju???!!!« Obrnem pri Rutarju in nazaj na AC (kjer ravno iz AC pripelje en motorist na temnem motorju, se pozdraviva in upam, da je malo naprej uspel ustaviti pri STOP znaku) proti Grosupljam, kjer mene (skoraj) in motor (pa zagotovo) posuši sonček. Še en krog po centru in nazaj na štartno mesto.

Najprej opazim nasmejane obraze zaposlenih, da je motor končno doma – nepoškodovan (malo za šalo, malo za res ). Jaz čisto očarana nad makino in si domišljam, kako bi bilo fino, če bi mi rekli, da mi ga posodijo za en cel dan .
Prav lepo se zahvalim za zaupanje in motor ter jim povem, da me je prepričal v vseh pogledih…vem, da bo nekoč družbo mojemu BMW R 1150 R delal tudi BMW K 1600 GT… Zagotovo!

Na koncu pa še ena fotka za spomin na prekrasen dan .

BMW K 1600 GT


Leave a Reply

Kategorije

